Emprenedors
L’AMB i Cornellà distingeixen tres empreses emergents amb premis a la innovació metropolitana
Cada un dels guardons està dotat amb 6.000 euros

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ha distingit tres empreses emergents en la segona edició dels Premis a la Innovació Empresarial Metropolitana, promoguda per l’Ajuntament de Cornellà –a través del Centre d’Empreses Procornellà– i l’AMB i dotats amb 6.000 euros per a cada guardonada.
La companyia premiada en la categoria de Dones és ColorSensing, que ajuda fabricants i distribuïdors envasats a reduir les restes alimentàries, informa l’ens metropolità en un comunicat aquest dimecres.
En l’àmbit del comerç i el turisme, l’elegida ha sigut Stockagile, que comercialitza una eina per controlar les existències de productes a fi que el petit comerç pugui concentrar en una plataforma les gestions de venda en línia i presencials.
La guardonada Theker Robotics ha rebut el premi en la categoria Indústria 4.0, per haver creat una tecnologia de microsoldadura i de soldadura electrònica que canvia el paradigma de fabricació de productes de la indústria electrònica i de semiconductors.
Les tres iniciatives empresarials s’han imposat entre les 90 inscrites i que complien tots els requisits de les bases. Així, les altres sis empreses finalistes també han rebut un reconeixement durant l’entrega de premis.
Llegeix totes les notícies de Cornellà a EL PERIÓDICO Cornellà
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi
- Comarques de l’Ebre El Govern no descarta expropiacions i preveu mesures de seguretat als edificis en zones inundables