Ubicacions clau
MAPA | Aquestes són les estacions actives del nou ‘bicing’ metropolità
Explora en aquesta cartografia els enclavaments on fer ús del nou servei de bici elèctrica compartida

El ‘bicing’ metropolità és, des del 30 de gener, una realitat. L’AMBici, el nou servei de bicicleta elèctrica compartida en ciutats de l’àrea metropolitana de Barcelona, ja està operatiu en sis municipis –Cornellà, Esplugues, Sant Boi i el Prat de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern– de les 15 a les quals preveu arribar durant els pròxims mesos.
Del total de 236 estacions previstes per poder utilitzar el servei, actualment, poc més d’una setmana després de la seva posada en marxa, n’hi ha actives prop d’una setantena repartides en aquestes ciutats.
Notícies relacionades¿En quines ubicacions –previ abonament; el més bàsic, 25 €/any– pots ja començar a utilitzar el nou ‘bicing’ metropolità? Consulta en aquest mapa d’EL PERIÓDICO les estacions disponibles.
Llegeix totes les notícies de Cornellà a EL PERIÓDICO Cornellà
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat