13a edició
La Universitat d’Estiu de les Dones de Cornellà reprèn el seu format habitual després de dos anys de pandèmia
Hi haurà sessions presencials durant els matins i altres activitats de caràcter més lúdic a ‘Les tardes de la universitat’
citilab
La 13a edició de la Universitat d’Estiu de les Dones de Cornellà (Baix Llobregat) es porta a terme del 4 al 8 de juliol del 2022 a Citilab, amb quatre cursos vinculats a diferents àmbits d’estudi que s’impartiran des de la perspectiva de gènere. Aquesta iniciativa conjunta de l’Ajuntament de Cornellà i la Universitat de Barcelona (UB) recupera així el seu format habitual, després de dos anys marcats per les restriccions de la pandèmia, amb sessions presencials durant els matins i amb activitats diverses de caràcter més lúdic a ‘Les tardes de la universitat’.
L’oferta formativa de la universitat d’aquest any presenta els següents cursos: ‘Ecofeminisme per construir futurs’, impartit per Sonia Estradé i Míriam Comet, professores de física de la Universitat de Barcelona; ‘El llenguatge del desig: reflexions sobre el goig femení’, amb Andrea Pérez, professora de filosofia de la UB; ‘De Lisístrata al podcast: l’humor i el gènere’, amb la coordinadora Anna Íñigo, periodista de la UB; i ‘Gènere i salut mental’, amb Alba Roca, de la Unitat de Salut Mental Perinatal de l’Hospital Clínic de Barcelona, com a responsable.
Des del consistori remarquen que els quatre cursos estan homologats i emmarcats dins de la programació ‘Els juliols’ de la Universitat de Barcelona.
13a edició
Els quatre cursos tenen activitats pròpies dividides durant els cinc dies que dura el programa, i totes es fan a Citilab Cornellà. Aquesta 13a edició de la Universitat d’Estiu de les Dones comença amb una conferència sobre salut mental a càrrec d’Enriqueta Vidal, presidenta de la societat Salut Mental Catalunya, dilluns, 4 de juliol, a les 11.30 hores.
A més dels cursos, es pot esmentar la programació de les tardes, amb «activitats més lúdiques» que també tenen lloc a Citilab, com una classe magistral de dansa del ventre, dilluns, 4 de juliol; un taller de Txi Kung, dimarts i dimecres, 5 i 6 de juliol; i el concert de la coral del CIRD Luna de Plata, dijous, 7 de juliol.
Llegeix totes les notícies de Cornellà de Llobregat a EL PERIÓDICO Cornellà
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Forta, valenta i decidida
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
