CULTURA
Cornellà Escènica presenta la seva programació per al primer semestre del 2020
L'Auditori de Cornellà acaba de celebrar el seu 25è aniversari i aquest any continuarà portant noms de primer nivell de l'escena musical i teatral catalana i espanyola

auditori-cornella
Les entrades de la nova programació per al primer semestre del 2020 del Cornellà Escènica estan a la venda. L’Ajuntament de Cornellà reuneix a través de la programació Cornellà Escena: música, teatre, dansa, entre d’altres, i un especial protagonisme de les activitats dirigides al públic infantil i familiar.
Les primeres cites del 2020 seran a partir del febrer amb l’espectacle familiar ‘Hai, la pescadora de sueños’ (2 de febrer, Auditori Sant Ildefons), la música de Santi Campos & Herederos (8 de febrer, sala Ramon Romagosa) i el ‘Nueva York en un poeta’, amb Alberto San Juan (16 de febrer, sala Ramon Romagosa). En l’àmbit familiar, també hi haurà propostes gratuïtes a l’aire lliure quan s’acosti la primavera.
Grans noms a l’Auditori
L’Auditori de Cornellà acaba de celebrar el seu 25è aniversari i aquest any continuarà portant noms de primer nivell de l’escena musical i teatral catalana i espanyola a la ciutat del Baix Llobregat. Començarà el 26 de gener amb la primera cita de la programació Berenem a l’Auditori, de caràcter familiar: ‘Italiano Grand Hotel’, de la companyia La Tal.
Més endavant arribaran: Manel (7 de març); el ‘Ciceró’ de Josep Maria Pou (10 de maig); l’última de Joan Pera (26 d’abril); ‘Cobertura’, amb Clara Segura i Bruno Oro (22 de març) i altres propostes de teatre musical.
Venda d’entrades
Notícies relacionadesSi l’espectacle pertany a la programació Cornellà Escena o la programació de sala de Cultura en Família, es pot adquirir entrada anticipada a la web d’Entrada Cornellà. Si l’espectacle té lloc a l’Auditori de Cornellà (programacions L’Auditori&Teatre, Sala2.cat i Berenem a l’Auditori), es pot comprar una entrada anticipada a la web de l’Auditori.
Més notícies de Cornellà a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats