PROJECTE INTERNACIONAL
La planta d'Alstom de Cornellà rehabilitarà una central hidroelèctrica a Finlàndia
El projecte, valorat en deu milions d'euros, garanteix un volum de treball als investigadors d'aquesta fàbrica
La planta que la companyia Alstom té a Cornellà de Llobregat participarà en la rehabilitació i repotenciació d'una central hidroelèctrica a Harjavalta, a Finlàndia.
Segons va informar la companyia, el contracte està valorat en més de 10 milions d'euros i el treball es distribuirà entre la fàbrica catalana, que s'ocuparà de pensar i dissenyar el projecte, i una altra planta que Alstom té a Galindo, al País Basc, que realitzarà el treball final d'execució.
La planta de Cornellà està dedicada principalment a l'exportació de projectes i per assumir aquest encàrrec finlandès la companyia no preveu contractar cap treballador més. No obstant, fonts d'Alstom remarquen que aquest projecte suposarà una càrrega més de treball que permet assegurar la planta i els llocs de treball dels seus 50 investigadors i enginyers dedicats al disseny de turbines hidràuliques.
Els treballs de rehabilitació de la planta hidroelèctrica es faran entre els anys 2016 i 2017 i es buscarà incrementar la capacitat dels 72MW actuals a 110MW.
Amb aquest nou contracte, el setè que rep la filial espanyola d'Alstom aquest any, la companyia assegura que veu reforçat el seu posicionament internacional com un referent en projectes hidroelèctrics.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
- TELECOMUNICACIONS Telefónica llança la seva oferta final de l’ero amb 4.554 sortides i acosta l’acord amb els sindicats
