Bàsquet
Els Estats Units no volen baixar de dalt de tot del podi
La selecció nord-americana defensa el títol en el Mundial que es disputa a Sydney i del qual Espanya estarà absent

La selecció dels Estats Units és la clara favorita al triomf final de la Copa del Món de bàsquet femení que se celebrarà en Sydney del 22 de setembre a l’1 d’octubre, en la qual està en joc una plaça per als Jocs Olímpics de París 2024.
L’equip USA ha guanyat els tres últims mundials, deu en total, i entre les seves files té la millor jugadora del món, Breanna Stewart.
No hi serà Brittney Griner, la pivot nord-americana empresonada a Rússia, condemnada a 9 anys de presó.
Les dotze seleccions participants jugaran en dos grups després del sorteig celebrat el 3 de març. Espanya, que no faltava a una cita mundialista des de 1990, va quedar-ne fora al no classificar-se entre les sis primeres de l’Eurobàsquet del 2021.
En el grup A estaran: Bèlgica, Xina, Bòsnia i Hercegovina, Puerto Rico, Corea i Estats Units. En el B: França, Sèrbia, Japó, Mali, Canadà i Austràlia.
Notícies relacionadesEn la primera fase de tots contra tots quedaran eliminats els dos últims de cada grup. Els quarts de final els jugaran el primer equi`p d’un grup contra el quart de l’altre, el segon d’un contra el tercer de l’altre, el tercer contra el segon i el quart contra el primer.
El vencedor aconseguirà la classificació per als Jocs Olímpics de París el 2024.
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Futbol Thiago Alcántara, Jordi Alba i l’exlíder local d’ERC postulen precandidatura conjunta a la presidència del CE l’Hospitalet
- Les enemigues de l’‘hamami’
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Ple al Parlament El Govern assegura que el traspàs de Rodalies servirà perquè els trens funcionin millor
- Mobilitat ferroviària El 24% dels 272 trens de Rodalies i Regionals estan fora de servei
- Finances Catalunya aprova la pujada de la taxa turística, però estudiarà que no s’apliqui per igual a tots els municipis
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Vandellòs presenta al·legacions contra el projecte de construcció d'un magatzem nuclear