Bàsquet
El Joventut es retroba amb el triomf davant el Fuenlabrada
López-Arostegui i Tomic destaquen en el triomf dels verd-i-negres a l’Olímpic (80-75)
El Joventut va superar el Fuenlabrada per 80-75 i va posar fi a la ratxa de cinc derrotes en els últims sis partits a la Lliga Endesa en un partit en què van destacar pels verd-i-negres Xabi López-Arostegui amb 18 punts i 26 de valoració i Ante Tomic, que va acabar amb 16 punts i 7 rebots.
López-Arostegui i Birgander (12 punts) van ser qui van decidir el xoc a l’últim minut i mig després que els triples de Novak mantinguessin l’emoció fins al final (74-73, min. 39).
La Penya sempre va estar per davant al marcador durant la primera part, però no va saber conservar i fins i tot ampliar la seva màxima diferència, que va ser de deu punts (29-19, min. 17), i se’n va anar al descans només tres punts per sota (31-28).
López-Arostegui va liderar amb 11 punts el primer temps dels verd-i-negres, que van estar molt bé en defensa, però les deu pèrdues de pilota van impedir que es distanciés del rival.
Quan la Penya semblava decidida a trencar el marcador després d’un triple de Bassas (29-19) va aparèixer Trimble per associar-se amb Alexander (10 punts al primer temps) i clavar als catalans un parcial de 2-9 que va igualar el partit al descans.
Muntanya russa
La igualtat es va mantenir al segon quart després que Cheatam empatés el partit (31-31) amb un triple en el primer atac del seu equip. Set punts de Brodziansky van donar aire a la Penya (40-35, min. 23), tot i que es va repetir la història.
Els verd-i-negres van fallar en la defensa del joc interior dels madrilenys i Eyenga li va donar el primer avantatge al seu equip (48-49, min. 28) després d’una acció de dos per un. La Penya va reaccionar immediatament amb dos triples consecutius de Morgan i dos punts de Tomic per arribar a l’últim quart per davant (58-55).
El conjunt de Carles Duran va recuperar el seu màxim avantatge (67-57, min. 33) després de cinc punts de López-Arostegui. Jugant amb velocitat, la Penya se’n va anar fins als onze punts (72-61, min. 35) amb Birgander anotant tot el que li arribava dins la zona.
Però vuit punts consecutius de Novak van donar una última esperança al Fuenlabrada (74-73). Un robatori de pilota de López-Arostegui, que va acabar anotant, i dos tirs lliures de Tomic van assegurar el triomf local.
Notícies relacionadesFitxa tècnica Joventut: Bassas (7), Ribas (-), López-Arostegui (18), Brodziansky (13), Tomic (16) –equip inicial–, Dimitrijevic (5), Morgan (9), Birgander (12), Parra (-) i Zagars (-).
Fuenlabrada: Trimble (6), Emegano (2), Meindl (10), Eyenga (5), Alexander (16) –equip inicial–, Sharma (-), García (10), Novak (17), Cheatham (9) i Urtasun (-).
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
- Quotes pesqueres La UE autoritza 143 dies de captures per als pescadors del Mediterrani, sense requisits ambientals extres
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
