ELS QUARTS DE FINAL DE L'EUROLLIGA
El Madrid tanca el seu bitllet per a la 'final four' de Vitòria
Campazzo i Rudy lideren l'equip madridista davant del Panathinaikos (82-89) i firmen el definitiu 3-0

lmendiola47865725 epa729 atenas grecia 23 04 2019 el escolta espa ol del190423223147 /
El Reial Madrid va completar un gran partit i va tancar l’eliminatòria a Atenes per la via ràpida davant delPanathinaikos que va superar per 82-89 al tercer partit, la qual cosa li permetrà defensar el títol a la ‘final four’ de Vitòria per a la qual ja està classificat.
És la tercera fase final consecutiva de l’Eurolliga per al Madrid i la sisena en els vuit anys de l’era Laso, tota una fita per a l’entrenador vitorià.
Facundo Campazzo (16 punts i 10 assistències), Rudy Fernández (16 punts), Anthony Randolph (14 punts), i Gustavo Ayón (12 punts, 6 rebots i 4 assistències) van capitalitzar el joc d’un Madrid molt superior dins de la zona pel treball de Walter Tavares i del pivot mexicà. L’equip blanc ha ignorat sobreposar-se a l’absència del seu principal referent a la pista, Sergio Llull, que no ha pogut jugar en tota la sèrie per una lesió al bíceps femoral de la cama esquerra.
Fitxa tècnica
Panathinaikos: Papagiannis (4), Papapetrou (9), Gist (4), Lojeski (16) i Calathes (17) –equip inicial–, Thomas (11), Langford (10), Vougioukas (8), Lekavicius (3), Kilpatrick, Antetokounmpo i Mitoglou.
Notícies relacionadesReial Madrid: Randolph (14), Rudy (16), Campazzo (16), Tavares (3) i Taylor (13) –equip inicial–, Causeur (2), Ayón (12), Carroll (2), Prepelic, Deck (2) i Thompkins (9).
Àrbitres: Luigi Lamonica (ITA), Matej Boltauzer (ESL) i Emin Mogulkoc (TUR). Keith Langford va ser eliminat per cinc personals (m. 40).
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables