RENOVACIÓ OFICIAL

El Divina Joventut amplia el contracte de Dawson

L'aler nord-americà estarà sis mesos de baixa per una operació de genoll

lmendiola46830121 graf3786  badalona  barcelona   08 12 18   el jugador del di190228213243

lmendiola46830121 graf3786 badalona barcelona 08 12 18 el jugador del di190228213243 / Alejandro Garcia

1
Es llegeix en minuts

El Divina Seguros Joventut va prolongar aquest dijous el contracte de l’aler israelià Shawn Dawson per una temporada més, fins al juny del 2020, segons va anunciar el club català.

El club badaloní demostra així la seva confiança en el jugador incorporat aquesta mateixa temporada, que dilluns passarà pel quiròfan per operar-se del trencament del lligament encreuat anterior del genoll dret que es va fer el 27 de gener davantl’Herbalife Gran Canària.

El temps estimat de recuperació del jugador serà de sis mesos, segons va assenyalar el club en un comunicat, i per això no podrà reaparèixer fins a la pròxima temporada.

Mathias, en l’aire 

Shawn Dawson va expressar la seva satisfacció per prolongar la seva vinculació amb un equip amb què connecta "molt bé" i on se sent "molt estimat". "Tinc una gran relació amb els entrenadors, els jugadors, els aficionats i la ciutat", va indicar.

Notícies relacionades

Aquesta és la tercera ampliació de contracte que el Joventut anuncia aquesta temporada després de les dels alers Xabi López Arostegui i Albert Ventura. Els pivots Conor Morgan i Simon Birgander i el base Nenad Dimitrijevic també tenen contracte per a la pròxima temporada.

El club, d’altra banda, va revelar que l’escorta nord-americà Dakota Mathias no ha tornat del seu país per incorporar-se als entrenaments després d’un permís de 10 dies que li va donar el club per visitar un metge de confiança per les molèsties al turmell esquerre que assegura que té.