Tall temporal
Apagada total a la Font de Montjuïc de Barcelona: es queda sense aigua, llum i música durant uns dies
La Font Màgica de Montjuïc no oferirà espectacles entre el 9 i l’11 d’abril, és a dir, des de dijous fins dissabte d’aquesta setmana. Durant aquests tres dies, la instal·lació romandrà completament aturada, sense aigua, il·luminació ni música.
La interrupció respon a treballs tècnics pendents a l’interior de la font que requereixen la suspensió total de l’activitat. En conseqüència, no hi haurà sessions a l’avinguda Maria Cristina durant aquestes dates.
L’actuació es produeix després de la renovació del sistema de so, que ha incorporat altaveus a l’interior de la font per millorar la qualitat i la distribució acústica, així com per adaptar-se a la normativa i reduir l’impacte a l’entorn.
Notícies relacionadesAquests treballs se sumen a les millores executades a la font el 2025, quan es va actualitzar el sistema de control i es va substituir la il·luminació per tecnologia LED, amb una reducció significativa del consum energètic.
Està previst que la font recuperi el funcionament habitual un cop finalitzin les actuacions.
- Imatges terribles Psicòlegs i una "corassa" emocional, els recursos dels agents que desarticulen la pornografia infantil: "És un escenari perillós i dur"
- 59 anys després L’Oratori Sant Felip Neri finalitza l’orgue Montserrat Torrent amb els últims tubs
- La Diada del llibre i la rosa El drac sucumbeix a la lectura i es converteix en un animal millor en la campanya gràfica de la Generalitat per a Sant Jordi
- Successos Detingut per robar coure dues vegades a la mateixa empresa de Blanes
- Guerra contra l’Iran La UE s’ofereix per donar suport a les negociacions que han de retornar l’estabilitat a l’Orient Mitjà
