Accident
Un minibús escolar, a punt de caure per un precipici a Barcelona
Un minibús escolar ha tingut un accident aquest dimarts al matí al barri de Vallvidrera de Barcelona. El vehicle s'ha desviat de la carretera i ha estat a punt de caure per un precipici.
Una monitora que acompanyava els nens ha resultat ferida lleu. Al minibús hi viatjaven quatre nens, que han resultat il·lesos.
Un dispositiu conjunt de la Guàrdia Urbana, els Bombers de Barcelona i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) de la Generalitat ha acudit al lloc de l'accident per atendre la situació.
Un minibús escolar, a punto de caer por un precipicio en Barcelona /
La monitora ferida ha estat traslladada a l'Hospital Vall d'Hebron, mentre que els quatre nens que anaven a l'autobús han sortit il·lesos, i la Guàrdia Urbana ha portat els menors al centre escolar.
El conductor, que ha donat negatiu en proves d'alcohol i drogues, també ha sortit il·lès de l'accident.
- 150 cantaires majors de 60 anys omplen el Teatre Municipal el Jardí de Figueres amb la cantata 'A la ciutat'
- Pau impossible La guerra civil a l’Iran
- FUTBOL L’exbarcelonista Munir es va escapar de Teheran recorrent 16 hores per carretera mentre plovien míssils: «És una bogeria»
- Conflicte regional Després de la mort de l’aiatol·là Khamenei, ¿qui mana ara a l’Iran?
- Escalada a l’Orient Mitjà i energia El conflicte entre els EUA i l’Iran reobre el fantasma del petroli a 80 dòlars i vaticina una obertura defensiva a les borses
