El metro funcionarà sense interrupció durant tres nits

Nuevo acceso al metro de Glòries desde la calle Badajoz /
Les festes de la Mercè 2024 de Barcelona, que tindran lloc del 20 al 24 de setembre, ompliran la capital catalana d’esdeveniments i activitats multitudinàries. Per garantir la mobilitat en transport públic, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha previst una sèrie de canvis al metro i autobús.
Una de les principals modificacions especials és que el metro de Barcelona funcionarà sense interrupció les nits del divendres 20, dissabte 21 i dilluns 23 de setembre. D’altra banda, el diumenge 22, el servei de metro estarà en funcionament fins a la mitjanit.
Així mateix, per atendre l’augment en el nombre d’usuaris, TMB incrementarà la freqüència de trens en totes les línies de metro convencionals. S’espera que l’oferta de trens s’augmenti en un 34% en comparació amb l’habitual, especialment en els horaris d’última hora. A més, el personal d’atenció al públic, seguretat i neteja també es veurà reforçat a les estacions més pròximes als esdeveniments.
Notícies relacionadesEl piromusical, un dels espectacles més esperats de les festes de la Mercè, tindrà lloc el dimarts 24 de setembre a les 22.00 hores a l’avinguda de la Reina Maria Cristina. De cara a facilitar l’accés a aquest esdeveniment, que atrau una gran quantitat de públic i tanca les festes, TMB reforçarà totes les línies de metro, amb especial atenció a les línies L1 i L3, que connecten amb l’estació d’Espanya, la més pròxima a l’acte. També s’han previst ajustos en les línies d’autobusos que creuen la plaça d’Espanya per mantenir el servei i minimitzar les interrupcions.
Durant el cap de setmana de les festes, la línia 150 d’autobús, que uneix la plaça d’Espanya amb el castell de Montjuïc, comptarà amb un reforç especial. Els autobusos circularan amb vehicles articulats i tindran un interval de pas d’entre 5 i 6 minuts per atendre la gran demanda dels esdeveniments de Montjuïc.
Metro Metro de Barcelona TMB - Transports Metropolitans de Barcelona AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats