Buscada des del 3 de novembre
Trobada la menor desapareguda a Barcelona la setmana passada
Els Mossos d’Esquadra han informat aquest dijous a la tarda que una menor desapareguda la setmana passada a Barcelona ha sigut localitzada. El cos de policia ha revelat la notícia a través d’un missatge a la xarxa social X (abans Twitter).
Notícies relacionadesLa Maria ha estat localitzada. Moltes gràcies per la vostra col·laboració
— Mossos (@mossos) 9 de noviembre de 2023
María ha sido localizada. Muchas gracias por vuestra colaboración https://t.co/RVvCE2loQC
La jove va desaparèixer el 3 de novembre al districte de les Corts. La policia catalana va difondre una fotografia i el nom de la menor a través de les xarxes socials, i va demanar la col·laboració ciutadana per trobar-la.
Aquesta setmana els Mossos també han localitzat el Jordi, un home de 38 anys que estava en parador desconegut. Se li havia perdut el rastre al districte de Sant Martí el 5 de novembre. La policia va explicar ahir que ja l’havien trobat.
- Sinistralitat viària L’encreuament més perillós de Barcelona acumula 18 accidents en un any: «Passar el semàfor és jugar-te la vida»
- Nous temps al país llatinoamericà Zapatero expressa una «gran confiança» en Delcy Rodríguez després de reunir-se amb la presidenta encarregada de Veneçuela a Caracas
- Afectacions al trànsit Mobilitat complicada a Barcelona aquest dissabte: carrers tallats per obres, els tractors, les manifestacions de Rodalies i l’Any Nou Xinès
- Durant tres dies El Park Güell s’il·lumina de blau per donar la benvinguda a Barcelona com a Capital Mundial de l’Arquitectura del 2026
- Tensió al golf Pèrsic L’Iran no és Veneçuela: ¿per què un possible atac de Trump podria desencadenar el caos dins i fora del país?
