Aquest és el carrer comercial més transitat de Barcelona

El carrer de la Boqueria és l’eix comercial més transitat de Barcelona, amb una mitjana de 13.200 vianants diaris. La via és una estreta obertura d’escassos metres d’ample que neix al cor de la Rambla i s’endinsa entre els carrerons del barri Gòtic, en ple centre turístic de la ciutat.
La dada l’aporta un estudi publicat aquest dilluns per TC Group Solutions, que disposa d’una xarxa de sensors situats a les principals artèries comercials del país, i que ha detallat el trànsit de persones en eixos comercials de les principals ciutats espanyoles entre el gener i el setembre del 2023.
Pelai, segona
El segon eix comercial més transitat de la capital catalana és el carrer Pelai, amb una mitjana d’11.622 vianants diaris, una via que uneix la plaça Universitat i la plaça Catalunya, els dos espais oberts més importants del centre de la ciutat.
En tercer lloc, es troba l’avinguda del Portal de l’Àngel, amb 10.569 vianants diaris, l’ampli passeig per als vianants que baixa de plaça Catalunya en direcció a la catedral de Barcelona, plena de conegudes firmes internacionals.
Fora del podi espanyol
No obstant, cap dels tres eixos comercials més transitats de Barcelona ha entrat al podi espanyol.
Notícies relacionadesEls eixos comercials més transitats a Espanya han sigut el carrer Atocha de Madrid, amb 17.278 vianants diaris de mitjana, l’avinguda Constitución de Sevilla, amb 15.352 vianants cada dia, i el també madrileny carrer Preciados, amb 13.782 vianants.
L’informe destaca la importància de monitorar l’afluència dels eixos comercials, perquè suposa una dada molt rellevant per a les empreses a l’hora de planificar l’obertura de nous locals, perquè els permet ubicar-se en zones amb un alt potencial d’atracció de clients.
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Successos Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar
- En investigació El cap d’un dels bombers dels canvis de sexe fraudulents el defensa contra Interior
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Pederàstia a l'Església La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris