Succés al Poblenou
Detingut l’home que va matar a cops un veí de Barcelona després d’un suposat robatori del telèfon
La investigació dels Mossos descarta que l’enfrontament comencés per un furt del mòbil
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres un home d’uns 30 anys per la mort d’un altre de 57 el 13 de setembre al carrer Ciutat de Granada del barri del Poblenou de Barcelona. L’enfrontament entre els dos es va produir, segons les primeres versions, després que l’agressor robés el telèfon a la víctima i aquest el perseguís i l’atrapés. La investigació policial, no obstant, ha descartat aquest extrem, segons remarquen fonts policials consultades per El Periódico.
Agressor i víctima es van embrancar en una violenta baralla que va acabar amb el primer colpejant greument el segon, a qui va deixar en estat crític. El ferit va ser traslladat d’urgència a l’hospital, on va acabar morint pocs dies després. L’episodi, que va generar alarma social a causa de la gratuïtat de la violència utilitzada pel presumpte lladre, no va començar, amb tot, per un robatori, matisen ara fonts policials.
La investigació del grup d’homicidis de l’Àrea d’Investigació Criminal de Barcelona ha conclòs que l’agressor no havia robat el telèfon a la víctima. El detingut aquest dimecres tampoc és una persona amb antecedents per delictes de robatoris amb violència.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo
- Joan Carles I defensa la seva "herència" democràtica i vol tornar a Espanya
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Segueixin atents a les pantalles
- Sánchez presentarà els Pressupostos malgrat el cop de porta de Puigdemont
