A Pedralbes
Un camió de les escombraries explota a Barcelona i aixeca una gran columna de fum i foc
Collboni triplicarà els inspectors per controlar la neteja dels carrers a Barcelona
La neteja a Barcelona: preocupació rècord malgrat una inversió històrica
Un camió del servei de recollida d’escombraries de Barcelona es va incendiar i va provocar una gran explosió aquest dimarts a la nit. El succés es va produir al carrer Manuel Ballbé, al barri de Pedralbes, dins del districte de les Corts. El foc i la columna de fum que es va aixecar després del sinistre van ser visibles des de diferents punts de la ciutat en plena nit, com van captar diversos veïns que van penjar els vídeos a les xarxes socials.
Notícies relacionadesBarcelona explosión camión de la basura zona universitaria pic.twitter.com/LAP2PioOmT
— BCN LEGENDS (@bcnlegends) 5 de julio de 2023
El vehicle estava equipat amb un dipòsit de gas, segons informa Betevé. Malgrat la detonació, la conductora del camió va resultar il·lesa. El camió va cremar i ha quedat inutilitzable.
La setmana passada un altre camió del servei de retirada de residus es va cremar al carrer del Maduixer, al barri de Vallcarca. En aquest cas, el vehicle també va quedar calcinat. Just ahir, l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, es va reunir amb les quatre empreses encarregades de la neteja de la ciutat i els va advertir que es triplicarà la plantilla d’inspectors i els controls per supervisar si compleixen les condicions del contracte.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
