Intrusisme
VÍDEO | Taxistes fan fora un conductor pirata de l’aeroport de Barcelona
Els taxistes de Barcelona tornaran a patrullar a l’aeroport contra els conductors pirata
Dit i fet. Aquest dimecres, les associacions de taxistes Élite Taxi i Anget han anunciat que tornarien a patrullar a l’aeroport de Barcelona, després de detectar la tornada dels conductors pirata. Aquest dimecres, els taxistes ja s’han personat al vestíbul de la terminal 1 per expulsar els conductors il·legals, a qui assenyalen i molesten amb xiulets.
El col·lectiu ha estat més d’un mes a l’aeroport fent torns per evitar la intrusió dels conductors il·legals, que capten clients al vestíbul de la terminal i «els cobren el que volen», sense que les autoritats actuïn. Fa uns dies, van decidir retirar-se l’aeroport després d’arribar a un acord amb Aena. Ara han decidit tornar-hi perquè els conductors pirates continuen «campant al seu aire».
Aquest dimecres, el portaveu d’Élite Taxi, Tito Álvarez, ha mostrat en un vídeo com els taxistes fan fora, a cop de xiulet, un d’aquests conductors il·legals de l’aeroport, que acaba marxant pel pàrquing mentre el segueixen. Al veure’l pagar l’aparcament, Álvarez es mostra sorprès: «No paga impostos, però paga pàrquing».
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- BAIXA AMB RECANVIS El Barça perd Balde per una lesió muscular
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- LA NOVA TEMPORADA El futbol espanyol explota noves vies d’ingressos per reduir la seva dependència de la TV i els traspassos
- Salut mental El 15% dels adolescents espanyols confessen que han intentat suïcidar-se
- Cimera a Bèlgica Puigdemont nega davant Junts haver abordat els Pressupostos de Sánchez amb Illa