Viral a les xarxes socials
El ‘concert’ d’una nena en una comissaria de Barcelona després de recuperar el seu violí
El vídeo ja té prop de 60.000 reproduccions a Twitter
Els Mossos d’Esquadra han compartit al seu compte de Twitter un succés divertit i commovedor. El cos policial ha recuperat un violí que va ser robat a una nena quan sortia d’una escola de música de Les Corts, a Barcelona.
La nena, que es diu Martina i no se sap la seva edat, va dedicar una melodia a tota la comissaria en el moment de recollir el violí recuperat pels Mossos. El cos policial no va dubtar a captar aquell moment i compartir-lo per les xarxes socials, on ja té més de 59.000 reproduccions.
Recuperem un violí sostret a una nena quan sortia d'una escola de música de les Corts (Barcelona). La Martina va venir a comissaria a recollir l'instrument i ens va tocar una melodia👇🏻 pic.twitter.com/LuXmr9HDRn
— Mossos (@mossos) 6 de febrero de 2023
Localitzat en un portal de compravenda
Segons ha explicat el cos policial en un altre tuit, la informació que va aportar la mare als Mossos va ser capital per localitzar-lo. La mare de la Martina havia trobat el violí de la seva filla en un portal de compravenda. Malgrat que posteriorment van retirar l’instrument d’aquest portal, els Mossos d’Esquadra van aconseguir localitzar la dona que havia posat a la venda el violí robat. Segons ha confirmat la policia a Twitter, aquesta dona està sent investigada per vendre objectes robats.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
