Apostes
Una penya de Barcelona es reparteix 1,4 milions d’euros amb La Quiniela
Els 390 participants s’haurien gastat uns 650 euros al llarg de 15 jornades de Lliga

quiniela
Una administració de Loteria de Barcelona ha repartit un premi d’1.474.000 euros –abans de restar-hi impostos– a una penya formada per 390 persones que apostaven a la Quiniela ‘online’, segons ha informat la mateixa administració a aquest diari.
«Fem bastants premis d’aquest tipus», ha explicat a EL PERIÓDICO Eduardo Losilla, propietari de l’administració en qüestió, situada al número 492 de la Gran Via de les Corts Catalanes. Això es deu, segons diu, a les nombroses penyes de persones anònimes que s’ajunten per apostar a través de la seva pàgina web.
«Entre 390 persones, en total jugàvem 21.000 euros a la setmana, que ve a ser una mitjana de 50 euros per persona jugats cada setmana», explica Losilla. Aquest fet augmenta les possibilitat de guanyar, és clar. Però el premi cal repartir-lo. Les persones premiades s’haurien gastat uns 650 euros al llarg de les 15 jornades de Lliga anteriors, per, finalment, obtenir un premi de 3.782 euros, impostos no inclosos, aquesta setmana. «Al final, jugant aquests diners, donem bastants premis», conclou Losilla.
El premi de 1.474.000 euros és el resultat de la suma d’un butlleta amb 15 encerts, quatre amb 14 encerts i d’altres amb 13 i 12 encerts, segons informa l’administració.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032