Previsió
Temps a Barcelona, avui dimecres, 21 de desembre: dia molt plàcid
Les temperatures tocaran sostre divendres, amb un clima gairebé primaveral
Camí d’un Nadal de temps plàcid
Quan comença l’hivern
¿Què és l’‘efecte föhn’?
Barcelona entrarà, la nit d’aquest dimecres, 21 de desembre, a l’hivern astronòmic, però després d’haver passat un dia gairebé primaveral. I no serà l’únic abans de Nadal.
El matí, després del pas d’un front poc actiu que ha regat els carrers, serà poc fred. Malgrat el pas d’alguns núvols, dominarà el sol, cosa que farà que el migdia sigui extremadament suau, amb temperatures que rondaran els 18 graus. La bonança continuarà durant la tarda i la nit.
I la previsió a mitjà termini no albira canvis. El més destacat serà la pujada de la temperatura, especialment a cotes altes del Pirineu. pic.twitter.com/3w5T6NhE9j
— Meteocat (@meteocat) 20 de diciembre de 2022
Un anticicló mediterrani serà el responsable de l’increment de la temperatura que registrarem a partir de dijous. Divendres, segons les previsions, els termòmetres superaran els 20 graus.
- Confirmada la condemna a 14 anys de presó per a un home que va violar una dona a Manresa després de treure-la de casa amenaçant els nens
- Dos menors s'escapen d'un centre de Martorell i els troben per anar junts dalt d'un patinet
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- Consell Interterritorial La nova estratègia de cures pal·liatives amplia l'atenció als pacients més enllà de la fase terminal
- Esports Aliança entre la Generalitat i LaLiga contra els discursos d'odi i l'assetjament escolar
