Aprovació aquest octubre
Colau fitxa l’exsecretari d’Infraestructures Ricard Font
El veterà directiu de la Generalitat serà el nou director general de BIMSA
El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, durant la roda de premsa sobre els nous accessos a Mataró-Oest.
El govern d’Ada Colau fitxa l’exsecretari general d’Infraestructures i expresident de FGC, Ricard Font. Segons ha pogut saber EL PERIÓDICO, serà el nou director general de BIMSA, la macroempresa municipal que executa l’obra pública de la capital. El veterà directiu de la Generalitat de Catalunya va optar al càrrec en un procés de selecció a finals de primavera i la incorporació s’ha retardat unes setmanes a l’espera del desenllaç de la crisi del Govern català. El seu fitxatge s’aprovarà aquest dijous en el consell d’administració de BIMSA i en el consell de govern de Barcelona, per ratificar-se finalment en el plenari de finals de mes.
[Notícia en ampliació]
- Previsió meteorològica Els termòmetres espanyols tornen a disparar-se per sobre dels 30 graus i ja marquen valors típics d’agost en ple mes de maig
- En ple conflicte amb els sindicats El Govern aprovarà aquest dimarts la incorporació de 1.787 nous docents, personal d’atenció educativa i administratius
- Cas Zapatero La UDEF alerta el jutge del cas Zapatero que la SEPI ha entregat carpetes «buides i sense documentació»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Rumb al sud 9 bons restaurants de Tarragona i província per disfrutar com un cèsar
