Aprovació aquest octubre
Colau fitxa l’exsecretari d’Infraestructures Ricard Font
El veterà directiu de la Generalitat serà el nou director general de BIMSA
El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, durant la roda de premsa sobre els nous accessos a Mataró-Oest.
El govern d’Ada Colau fitxa l’exsecretari general d’Infraestructures i expresident de FGC, Ricard Font. Segons ha pogut saber EL PERIÓDICO, serà el nou director general de BIMSA, la macroempresa municipal que executa l’obra pública de la capital. El veterà directiu de la Generalitat de Catalunya va optar al càrrec en un procés de selecció a finals de primavera i la incorporació s’ha retardat unes setmanes a l’espera del desenllaç de la crisi del Govern català. El seu fitxatge s’aprovarà aquest dijous en el consell d’administració de BIMSA i en el consell de govern de Barcelona, per ratificar-se finalment en el plenari de finals de mes.
[Notícia en ampliació]
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso, a punt de ser acomiadat
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Conflicte laboral en la sanitat La vaga de metges arrenca amb mobilitzacions i ball de xifres
- Protesta del sector La vaga del taxi redobla la pressió perquè s’aprovi la ‘llei anti Uber’
- Sorteig extraordinari Com cobrar el teu dècim premiat de la Loteria de Nadal per Bizum
- MEDI AMBIENT La Comunitat de Madrid analitza un possible focus de grip aviària després de trobar centenars de cigonyes mortes al riu Manzanares
- De 50 anys Mor una dona a València després de tres dies a l’uci per la brutal pallissa de la seva parella
- Opositora a Maduro La veneçolana María Corina Machado no acudirà a rebre el Nobel de la pau a Oslo
- La primera d’Europa Així és House of ErikaLust, l’experiència eròtica immersiva que obre aquest dijous a Barcelona
