Mobilitat
Retards de fins a 30 minuts en vuit línies de Rodalies per un atropellament mortal
Les línies afectades són l’R-2, l’R-2 Nord, l’R-2 Sud, l’R-13, l’R-14, l’R-15, l’R-16 i l’R-17.
A les 15.33 hores s’ha restablert la circulació per les dues vies del tram afectat, entre Sants i Bellvitge
Retards de fins a 30 minuts s’acumulen en vuit línies del servei de Rodalies a causa d’un atropellament mortal registrat a Bellvitge, en un punt «no autoritzat» de la infraestructura a les 13.45 hores, segons ha informat Renfe després de ser informada per Adif.
El succés ha afectat el servei que transcorre en el tram entre les estacions de Barcelona Sants i Bellvitge, i ha afectat la circulació de combois de les línies R-2, R-2 Nord, R-2 Sud, R-13, R-14, R-15, R-16 i R-17.
Els combois han circulat per una única via en aquest tram, fins a les 15.33 hores, quan s’ha restablert la circulació per les dues vies entre Sants i Bellvitge, segons Renfe, que confia en la «recuperació progressiva d’horaris i freqüències de pas habituals», si bé es continuen acumulant fins a 30 minuts de demora.
- Desenfrenament turístic El Carmel demana acabar amb els ‘botellons’ i els salts a la tanca al turó de la Rovira: «Cada dia es colen»
- Un terç de la plantilla Convocada una vaga indefinida a Avis a Barcelona per un ero que afecta 132 empleats
- Concurs gastronòmic La millor croqueta de Barcelona, a punt de revelar-se: podràs ser a l’esdeveniment gratis
- Carxofes Martín Berasategui, xef: "Les carxofes amb cloïsses més gustoses es fan amb brou de peix, una cullerada de farina i 150 ml de vi blanc"
- Gastronomia Jordi Cruz, xef, mostra al país què és un autèntic pa amb tomàquet: 2.000 reaccions dels andalusos
