Segueixen les protestes
Segona nit de talls no autoritzats a l’avinguda Meridiana de Barcelona
La manifestació, sense permís del Departament d’Interior, ha reunit desenes de persones que han obstaculitzat el trànsit
Desenes de persones s’han tornat a manifestar aquest diumenge a la nit a l’avinguda Meridiana de Barcelona i han tallat el trànsit malgrat que el Departament d’Interior no ha autoritzat la protesta. Els independentistes repeteixen, tot i que amb menys participació, la concentració que dissabte ja va ocupar aquesta artèria barcelonina.
La Generalitat s’havia proposat posar fi a aquests talls, que han tingut gairebé cada dia des del 2019, però els Mossos no van poder impedir-la la nit passada malgrat desplegar un important dispositiu. Amb menys presència policial aquest diumenge, els agents han informat els assistents a la protesta que l’acte no estava autoritzat.
Els irreductibles de la Meridiana ja van advertir que pensaven seguir amb les protestes al carrer, malgrat les crítiques que han rebut dels veïns i comerciants de la zona.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- Hi haurà demanda civil El malson d’un propietari de Barcelona: «El meu inquilí ha aixecat parets i lloga habitacions per dies a turistes»
- La rutina d’exercicis de la Rosalía amb la qual s’atreveix fins i tot amb l’òpera: “Tots els espectacles exigeixen que estigui en plena forma”
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Cine y salud mental Marta Lopera, investigadora de la UOC: “El buen terror no explota la locura, la convierte en experiencia humana”
- AL BERNABÉU Xabi Alonso confirma que no va parlar a soles amb Vinícius
- BÀSQUET | EUROLLIGA Clyburn completa l’obra d’art de Shengelia a Belgrad
