Mobilitat sostenible
El bicibús escolar s’estrena aquest divendres per la Diagonal
Amb alumnes de quatre centres, s’iniciarà a l’encreuament entre els carrers de Roger de Flor i València i arribarà fins a la plaça de les Glòries

El bicibús segueix guanyant adeptes a la capital catalana. Aquest divendres s’estrena una nova ruta per la Diagonal, que s’iniciarà an l’encreuament entre els carrers de Roger de Flor i València i arribarà fins a la plaça de les Glòries. La Guàrdia Urbana, com és habitual, donarà suport als joves escolars ciclistes de les escoles Ramon Llull, Gaia i Encants, i a l’Escola Bressol Municipal Leonor Serrano. L’Associació de Famílies d’Alumnes de la Escola Gaia organitza la nova línia juntament amb els altres centres.
El punt de trobada del pilot escolar serà a les 8.20 hores i transcorrerà pel centre de la Diagonal. La primera parada serà a la Ramon Llull (a l’encreuament d’Aragó i Consell de Cent), seguirà l’escola Gaia (Castillejos) per acabar al carrer de Castillejos, amb els alumnes del centre dels Encants i de Leonor Serrano.
El bicibús es va introduir a Catalunya a Vic fa una mica menys d’un any i va arribar a Barcelona el mes d’abril passat al barri de Sarrià, avui sense funcionament per problemes d’aparcament. Al setembre va arribar a l’Eixample, amb sortida al mercat de Sant Antoni, amb una línia que ja ha celebrat 15 edicions. Al desembre, es va implantar la ruta de Sant Andreu de l’escola 30 Passos. Se celebra una vegada al mes i aquest divendres viurà la seva segona edició.
- Sentència a Barcelona La caiguda mortal d’un malalt d’ELA arriba als tribunals
- Educació a Catalunya La recepta dels pares dels trigèmins excel·lents de Cabrils
- Comerç Shein obre la seva botiga efímera a Barcelona per promocionar el seu model ‘online’
- Blanca i en ampolla La ruta de l’or blanc: les 10 millors orxates de Barcelona
- Desapareguda des del 5 de juny Apareix morta al costat d’un arbre l’actriu porno Rina Arano
- Tribunals El jutge arxiva la querella contra Colau per les subvencions a entitats socials
- Abans de la tardor Catalunya demana a Sanitat avançar la quarta dosi als més grans de 80 anys
- Festival El Primavera Sound treu a la venda els primers abonaments per al 2023 amb un fort augment de preu
- Detingut per la Guàrdia Urbana Un conductor borratxo i drogat incendia el seu cotxe al xocar contra la catenària del tramvia a Barcelona
- Crisi energètica La inflació de l’eurozona escala cinc dècimes al juny, fins al 8,6%