Succés a Barcelona
Els mossos investiguen la mort d’un home a Sant Andreu
La víctima va morir després d’una baralla de matinada a Can Fabra

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort violenta d’un home a Barcelona diumenge de matinada, segons han explicat en un comunicat.
Cap a la una de la matinada, van ser requerits per una baralla a la plaça de Can Fabra del districte de San Andreu. Agents de seguretat ciutadana i de l’Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) van arribar al lloc dels fets i van localitzar una persona amb una ferida al pit.
Notícies relacionadesEls mateixos mossos van efectuar maniobres de reanimació a la víctima fins que va arribar el SEM i va traslladar el ferit a un centre hospitalari, on va morir poques hores després.
La Divissió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial de Barcelona s’ha fet càrrec de la investigació per aclarir els fets.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Protesta Joves extutelats imploren a Drets Socials que no els faci tornar ajudes
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- INFRAESTRUCTURES El Govern donarà avui llum verda a dos intercanviadors ferroviaris al Vallès