Cotxe encastat
Robat un caixer de bitcoin a Barcelona amb el mètode de l’allunatge

Els Mossos d’Esquadra investiguen el robatori d’un caixer automàtic de bitcoins per part d’un grup de lladres que han encastat un vehicle en una empresa de compra i venda de criptomonedes a Barcelona.
Segons han informat fonts policials, l’assalt ha tingut lloc cap a les tres de la matinada en una oficina financera del carrer Beethoven, al barri de Sarrià-Sant Gervasi de la capital catalana.
Els atracadors, que portaven dos vehicles d’alta gamma, han aconseguit accedir a l’establiment encastant un vehicle a la façana de l’empresa, cosa que es coneix com allunatge, i s’han emportat un caixer de bitcoins.
Notícies relacionadesEls Mossos d’Esquadra han obert una investigació sobre l’assalt i estan revisant les gravacions de les càmeres de vigilància i inspeccionant l’oficina assaltada, mentre els responsables de l’empresa avaluen l’abast econòmic del robatori dels bitllets d’euros que s’havien ingressat.
Un responsable de l’empresa xifrava la quantitat en prop de mil euros, en una entrevista a Catalunya Ràdio.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies