Brutícia als barris
ERC alerta de plagues de rates i escarbats a Barcelona i demana a Colau més recursos de neteja
«Hem constatat, passejant per tots els barris, que tenim una ciutat bruta i deixada», sosté el portaveu d’ERC al consistori Jordi Coronas

Imagen de archivo de una rata merodeando en el Parc de la Ciutadella. /
El grup d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona ha alertat aquest dilluns de plagues de rates i escarbats a diversos districtes de la ciutat, com Sant Martí, Ciutat Vella i les Corts, i ha demanat al Govern municipal, liderat per Ada Colau, més recursos per netejar la ciutat
«Hem constatat, passejant per tots els barris, que tenim una ciutat bruta i deixada», ha sostingut el portaveu d’ERC al consistori, Jordi Coronas, en roda de premsa aquest dilluns.
Falta de planificació
Ha lamentat que «no s’han planificat les plagues, ni es fa el manteniment adequat de parcs i jardins i l’espai públic, ni s’ha dotat la Guàrdia Urbana de prou recursos per controlar l’incivisme».
Notícies relacionadesEn aquest sentit, ha criticat que les contractacions extraordinàries per a neteja i manteniment de parcs i jardins han sigut insuficients, i per això els republicans demanaran en la pròxima comissió d’Ecologia i Urbanisme fer una inversió extra en els serveis de neteja i manteniment.
Ordenança de terrasses
Coronas també s’ha referit a la modificació de l’ordenança de terrasses que vol aprovar el govern municipal per consolidar les terrasses a la calçada, i ha advertit que ERC no rebutja que s’ubiquin a la calçada, però sí que se sumin a les que ja hi havia a les voreres.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys