Votació popular
Les festes de Sants premien l’enramat floral de la plaça de Bonet i Muixí

En un any tan estrany com aquest segon de pandèmia, les tradicionals festes de Sants han volgut distingir la decoració floral de la plaça de Bonet i Muixí, que ha comptat amb la participació dels veïns dels carrers de Sagunt i de Papin,com la millor decoració d’aquest 2021. En total, aquest any al barri s’han decorat vuit carrers (pertanyents a nou comissions de festes) i, tot i que tots han sigut premiats d’una manera o d’una altra, la que ha obtingut més recolzaments ha sigut la plaça de Bonet i Muixí, amb 307 vots d’un total de 1.382, segons ha informat aquest dissabte Sants3Ràdio.
Notícies relacionadesDels 1.382 vots rebuts, ha guanyat amb 307 vots, les enramades de la Plaça Bonet i Muixí, que agrupa @ComissioSagunt i @ComissioPapin, entrega el premi @laurapcastano, alcaldessa accidental de #Barcelona #FmSants21 pic.twitter.com/fqQkjjEEKI
— sants3radio (@sants3radio) 28 de agosto de 2021
També han sigut molt bé valorats per les persones que han participat en la votació el bosc ple de flors del carrer de Valladolid i les teles de colors amb què s’ha engalanat el carrer d’Alcolea de Baix, que d’aquesta manera ha celebrat el seu 40+1 aniversari.
Alcolea de Dalt ha apostat aquest any per espirals de colors, boles i serrells, i el carrer de Finlàndia ha triat ornaments històrics per celebrar en aquest cas el seu 40è aniversari. Altres participants han sigut el carrer de Guadiana, que ha escollit una temàtica marina; la plaça de la Farga, amb un sostre amb tires de colors, i Robrenyo s’ha convertit en un camp de batalla amb colors de camuflatge i dianes.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"