Acte vandàlic
Un home destrossa la barana de la Font Màgica de Montjuïc

Barandilla de las fuentes de Montjuic rota por gamberrismo
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un individu que estava destrossant la barana de la Font Màgica de Montjuïc, a l’avinguda Maria Cristina.
La peça, que recobreix la font que va dissenyar l’enginyer Carles Buïgas el 1928, per a l’Exposició Universal de 1929, forma part d’un dels emblemes de la ciutat i és admirada per milers de turistes que es recreen, sobretot a l’estiu, amb l’espectacle de llums i música dels seus raigs. Forma part del patrimoni històric de la ciutat i va ser restaurada pel seu autor el 1955.
Notícies relacionadesLa Guàrdia Urbana ha afermat a Twitter que ha fet malbé part de la pedra i ha tirat els fragments a l’interior de la font.
La detenció del vàndal ha sigut possible per la col·laboració ciutadana.
👏👏 Gràcies a la col·laboració ciutadana detenim una persona que estava causant danys a la balustrada de la barana que forma part de les fonts de Montjuïc (catalogat el conjunt com patrimoni històric municipal), llençant les parts trencades dins la font. ⛲#gubSM pic.twitter.com/7DQYK8ggq0
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) 26 de agosto de 2021
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»