Acte vandàlic
Un home destrossa la barana de la Font Màgica de Montjuïc

Barandilla de las fuentes de Montjuic rota por gamberrismo
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un individu que estava destrossant la barana de la Font Màgica de Montjuïc, a l’avinguda Maria Cristina.
La peça, que recobreix la font que va dissenyar l’enginyer Carles Buïgas el 1928, per a l’Exposició Universal de 1929, forma part d’un dels emblemes de la ciutat i és admirada per milers de turistes que es recreen, sobretot a l’estiu, amb l’espectacle de llums i música dels seus raigs. Forma part del patrimoni històric de la ciutat i va ser restaurada pel seu autor el 1955.
Notícies relacionadesLa Guàrdia Urbana ha afermat a Twitter que ha fet malbé part de la pedra i ha tirat els fragments a l’interior de la font.
La detenció del vàndal ha sigut possible per la col·laboració ciutadana.
👏👏 Gràcies a la col·laboració ciutadana detenim una persona que estava causant danys a la balustrada de la barana que forma part de les fonts de Montjuïc (catalogat el conjunt com patrimoni històric municipal), llençant les parts trencades dins la font. ⛲#gubSM pic.twitter.com/7DQYK8ggq0
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) 26 de agosto de 2021
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Apunt Una vergonya absoluta
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura