A PROP DE SANT PAU
Mor un operari quan reparava uns llums a Barcelona
L'home va caure d'una escala portàtil
zentauroepp37025054 ambulancia unitat pediatriques sem sant joan de deu200107214147
Un operari de 61 anys ha resultat mort al caure d’una escala quan reparava els llums del sostre d’un edifici situat a les proximitats de l’Hospital de Sant Pau, a Barcelona.
Els Mossos d’Esquadra de la comissaria d’Horta Guinardó van rebre l’avís a les 17.46 hores d’aquest dijous que un home, que treballava en les tasques de manteniment d’un edifici, havia caigut d’una escala i havia mort.
Els fets van ocórrer quan l’operari treballava en un edifici on s’estaven reparant els llums del sostre i va caure accidentalment d’una escala, ha informat la policia catalana. Malgrat la ràpida actuació dels serveis d’emergències, no han pogut fer res per salvar-li la vida.
La víctima és un home de 61 anys, de nacionalitat espanyola i veí de La Vall.
Al lloc dels fets s’han traslladat diverses patrulles de la comissaria d’Horta Guinardó, dotacions de Bombers i unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques.
Els mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
- Urbanisme Vila-seca projecta 7 habitatges per cada 1.000 habitants i el creixement poblacional a l'inici del seu nou POUM
- Un pres colpeja diversos funcionaris i s'atrinxera a Brians 2
- Detinguts dos multireincidents que demanaven indicacions a persones grans del Berguedà per robar-los la cartera
- Experiència sensorial El viatge subterrani més sorprenent de Catalunya: així és recórrer una mina de carbó en tren
- El virus surt de la 'zona zero' La llista actualitzada dels municipis de Barcelona amb restriccions per la pesta porcina
