DURANT UNS MINUTS
Manters tallen la Ronda Litoral després d'una batuda de la Urbana
L'operació policial s'ha desenvolupat al Moll d'Espanya

undefined47169612 barcelona 28 02 2019 barcelona paneles en la ronda 190819175552 /
Un grup de manters que fugia d’un dispositiu policial contra la venda ambulant al Moll d’Espanya de Barcelona han irromput a la Ronda Litoral i han obligat a tallar momentàniament aquesta via, com a precaució, si bé la situació s’ha normalitzat al cap de mitja hora.
Segons han informat fonts policials, els manters han accedit a peu a la ronda per fugir dels agents de la Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra i la Policia Portuària que participaven en una operació contra la venda ambulant, en el marc del dispositiu desplegat aquest estiu a Barcelona, que a més ha permès intervenir diversos quilos de mercaderies falsificades.
Col.lapse a la Ronda litoral entre la Barceloneta i el Paral.lel als dos sentits de la marxa. Hi ha manters corrent per la via i la policia. pic.twitter.com/lidQo3Zk1U
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) 19 de agosto de 2019
Davant aquesta situació, la Guàrdia Urbana ha tallat per precaució l’accés a la ronda per les entrades 20 i 22, mentre els vehicles quedaven detinguts en aquesta via, si bé la situació s’ha normalitzat al cap de pocs minuts, sense més incidència.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig