INFRAESTRUCTURES
El Tram recupera dijous tot el seu recorregut més enllà de les Glòries
Les obres dels túnels viaris sota la plaça van obligar a tallar el servei durant tres mesos

zentauroepp8945902 tranvia tramvia diagonal190104175540 /
Els tramvies de les línies T5 i T6 del Tram tornaran a circular entre les estacions de Glòries i de Can Jaumandreu a partir de dijous, 25 d’abril, i el servei tornarà a ser l’habitual en les parades de Glòries, La Farinera i Can Jaumandreu, segons ha informat aquest dimarts l’Ajuntament de Barcelona.
El servei de tramvia entre les estacions de Glòries i Can Jaumandreu es va interrompre el 27 de gener a conseqüència dels treballs de construcció dels túnels viaris que travessaran la plaça. Els passatgers fins ara feien aquest trajecte amb autobusos llançadora. El Tram té previst un intercanviador a la part sud de les Glòries, on se suposa que s’haurien d’unir els recorreguts que venen de la Ciutadella i els de la Diagonal (encara en estudi).
Últim tall
Durant aquests tres mesos la catenària del tramvia ha estat desconnectada perquè s’han fet les obres al costat mar, una zona molt pròxima a les vies i a aquesta instal·lació elèctrica del ferrocarril urbà. Dimecres, 24 d’abril, des de les 20 hores no hi haurà servei de Tram entre les estacions de Glòries i de Sant Martí de Provençals per les tasques de condicionament de la via per restablir-lo completament. Busos llançadora amb parada a les estacions anul·lades i les línies habituals d’autobús i metro de la zona cobriran el trajecte durant l’afectació, i un equip d’informadors atendran els usuaris.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya