camí de les municipals
Alberto Fernández (PP): "Colau ja és el Grinch de Barcelona que arruïna el Nadal"
El líder dels populars a la capital catalana ha exigit a l'alcaldessa substituir el pessebre de la plaça Sant Jaume per un de tradicional

fdzdiaz
El líder del Partit Popular (PP) al’Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández, ha afirmat aquest dimarts que l’alcaldessa, Ada Colau, "ja és el Grinch de Barcelona, que arruïna el Nadal als barcelonins" –amb referència al personatge de ficció–, i li ha exigit substituir el pessebre de la plaça Sant Jaumepessebre per un de tradicional, perquè considera que l’actual és un "nyap".
Ho ha dit després de visitar el pessebre i de col·locar una figura de la Sagrada Família a la cadira buida que simbolitzaJesús: "Ja que al pessebre nyap de Colau només hi apareixen cadires buides, nosaltres hem decidit posar-hi les figures del nen Jesús amb la Mare de Déu i Sant Josep, perquè entenem que és el més propi d’un pessebre nadalenc", ha informat el PP en un comunicat.

El pessebre instal·lat a la plaça Sant Jaume de Barcelona /
"Si Colau no vol celebrar el Nadal que no ho faci, però que no insulti amb aquestes propostes, menyspreant molts barcelonins que volen celebrar el Nadal", ha afirmat Fernández, que ha defensat que s’ha de conciliar tradició amb modernitat però sense oblidar les arrels i que la ciutat s’ha d’il·luminar millor, perquè cada any que passa el Nadal a Barcelona fa un pas cap enrere, segons ell.
Notícies relacionadesHa advertit que ni un pessebre pot ser laic, ni la cavalcada pot ser republicana, i ha avançat que el seu grup portarà a la Comissió de Cultura una proposta per rebutjar el pessebre, perquè "sembla més un aparador d’una botiga de mobles que un pessebre".
D’altra banda, Fernández ha demanat garantir la seguretat al Raval sense desprotegir la resta de barris, perquè la ciutat "no pot ser una baldufa policial en què, per protegir uns barris, se’n desprotegeixin d’altres, reduint els efectius policials i provocant que la delinqüència campi al seu aire".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"