EL CAP DE SETMANA PASSAT
Colau reclamarà als CDR els danys per l'ocupació de la Model
El PP reclama iniciar el procediment per infracció de les ordenances municipals
L'alcaldessa accepta, però defensa l'acció perquè és símptoma de "fortalesa democràtica"

modelo
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha assegurat que reclamarà als Comitès de Defensa de la República (CDR) que van ocupar l’antiga presó Model el cap de setmana passat el rescabalament dels danys puntuals que haguessin pogut causar.
Colau ha precisat que l’ocupació va ser "temporal", "respectuosa" i "pacífica" i que el procés administratiu de rescabalament és l’"ordinari" i "s’actua com sempre" que hi ha indicis de danys.
Notícies relacionadesL’alcaldessa ha acceptat el prec d’iniciar el procediment per infracció de les ordenances municipals per l’ocupació de l’equipament municipal que li ha formulat el PP en el ple, però ha remarcat que és una "ferma defensora del dret a protesta" i que aquestes accions són símptoma de "fortalesa democràtica".
Davant la insistència del regidor popular Javier Mulleras que a Barcelona okupes i independentistes tenen "immunitat" i "barra lliure" perquè són "amics ideològics" del govern municipal, Ada Colau ha assenyalat indignada que "el PP no suporta la democràcia" i davant de qualsevol discrepància aplica la llei mordassa i el "tots a la presó".
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- Futbol El Barça aposta per Ed Sheeran per a la samarreta del clàssic al Bernabéu
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust