Reforç fins al setembre
Més urinaris a Ciutat Vella
Durant l'estiu n'hi haurà 15, nou d'ells mòbils i de nova instal·lació
zentauroepp24698082 barcelona 13 01 2013 problematica con la escasez de urinario170722104457
L'Ajuntament de Barcelona ha ampliat el nombre d'urinaris a Ciutat Vella, el districte amb més vida nocturna durant aquesta època de l'any i on no és difícil veure regueres d'orins pels carrers de veïns o turistes incívics. Per pal·liar les inconveniències i donar resposta a les necessitats tant dels uns com dels altres, el districte ha ampliat el nombre de vàters públics. De les 15 cabines i urinaris que ja es poden trobar en diversos carrers i places, sis es mantindran de manera permanent a l'espai públic i els altres 9 només hi seran durant aquesta època. Es retiraran el 30 de setembre.
Aquests nou que s'han instal·lat són aparells que compten amb un urinari de peu i una cabina adaptada per a persones amb diversitat funcional. Els seus emplaçaments són: carrer de Sant Pau del Camp, de Cervelló amb Drassanes, Rambla del Raval (Raval), plaça Duc de Medinaceli, carrer de Templers amb Ataülf, carrer del Rec amb el passeig del Born, passeig Marítim, Ginebra amb Atlàntida i la plaça del Poeta Boscà.
Notícies relacionadesA més, està previst que al llarg del mes de setembre entri en funcionament una nova cabina autorentable permanent al carrer de l'Arc del Teatre amb Lancaster.
Per donar continuïtat a aquesta aposta, ha informat el consistori a través d'una nota, l'any que ve està previst posar més cabines autorentables al districte. Així, cap a la primavera del 2018 n'hi haurà a la plaça de la Catedral, Ramelleres, Sant Pau del Camp, passeig Marítim amb Trelawny, rambla del Raval i el passeig de Colom.
- Apunts polítics de la setmana Illa posa la directa als pressupostos
- Opinió L’‘striptease’ de Feijóo
- Tensió pel desembarcament del grup neonazi Núcleo Nacional a Catalunya
- Convenció popular a Galícia El PP portarà Paco Salazar i Zapatero al Senat
- Convenció popular a Galícia El PP presentarà abans d’un any un model de finançament alternatiu
