Una vaca s'escapa de Mercabarna i recorre carrers amb trànsit
L'animal, que ha saltat per sobre d'algun capó de cotxe, ha sigut capturat per veterinaris del Zoo
Una vaca de 500 quilos que estava sent traslladada a l'escorxador de Mercabarna s'ha escapat al baixar del camió, ha sortit del recinte i ha recorregut el carrer K obert al trànsit fins a arribar al pàrquing de treballadors de l'empresa Nissan.
Segons han explicat a Europa Press fonts policials, l'incident ha passat cap a les 7 hores quan l'animal ha aconseguit saltar una tanca i sortir corrent pel carrer K, travessar la línia del tren per un pas a nivell fins a l'aparcament.
Una vegada al pàrquing, on ha quedat atrapada, efectius de la Guàrdia Urbana i personal de Mercabarna han intentat capturar-la, sense èxit, i en diverses ocasions la vaca ha fet el gest d'envestir treballadors que estaven entrant en l'empresa.
Aparcá!!!!! #VacaEnNissan pic.twitter.com/eHXNEXclFR
— Javier Adalid Garcia 🔻 (@JaviAdalid) 13 de octubre de 2016
Una pobre vaca s'ha perdut al parking de la Nissan i sembla q té aturada la fàbrica pic.twitter.com/LYKhYwxTgE
— Montse Santo (@montsanto) 13 de octubre de 2016
L'animal ha saltat per sobre d'algun capó de cotxe i ha evitat els seus captors, per la qual cosa la Urbana ha optat per avisar una veterinària del Zoo, que ha ant fins al lloc i li ha llançat un dard anestèsic.
Cap a les 11.00 hores l'han pogut capturar i conduir dins del camió de trasllat de bestiar, per tornar-la al recinte agroalimentari.
Fins al lloc s'han desplaçat tres patrulles de la Guàrdia Urbana, que no han hagut de tallar el trànsit, així com personal de Mercabarna.
- Li roben una bicicleta de 12.000 euros mentre era en una cafeteria del Barri Vell de Girona i els Mossos la recuperen
- A puente de Vallecas Mor un menor apunyalat per un jove des d’un patinet a Madrid
- Aquesta matinada passada Detinguts tres homes a Vila-seca acusats de robar combustible d’autobusos
- Racons emblemàtics de Catalunya L’espectacular poble de conte a mitja hora d’Igualada
- Infraestructura ferroviària El Govern demana endarrerir el desmantellament de l’accés de Rodalies a l’aeroport d’El Prat de Barcelona
