SORPRESA AL SUBURBÀ
La CUP atribueix a la "moral cristiana" i la "Santa Inquisició" l'enrenou causat pel coit del metro
"No trobo normal que li donem tanta importància", diu la diputada Anna Gabriel
La seva companya de files Mireia Boya considera que "s'ha magnificat un fet que és habitual"

Anna Gabriel.
La diputada Anna Gabriel, de la CUP, considera excessiu l'enrenou sorgit arran de la filmació d'una parella que mantenia relacions sexuals al metro de Barcelona i ho atribueix al “puritanisme”, la “reacció conservadora” i la “moral cristiana” regnant a la societat . “No trobo normal que li donem tanta importància”, ha subratllat Gabriel en declaracions a l'emissora RAC-1. “Són molts anys d'Església catòlica i de Santa Inquisició en aquest país que tenim”, ha insistit.
Gabriel justificava d'aquesta manera la seva companya de files Mireia Boya, que, en declaracions a Catalunya Ràdio, havia considerat “normal fer-ho al metro” i que l'incident “s'havia magnificat”. "Practicar sexe no és pecat. Hi ha temes socials molt més importants en el debat públic", va dir Boya. Gabriel, no obstant, ha reconegut que si ella es trobés al metro i observés un episodi similar ”és molt probable“ que li “cridés l'atenció” i que fins i tot li generaria “unes rialles”.
Concretament, Boya va afirmar dilluns al programa 'L’oracle', de Catalunya Ràdio, que "practicar sexe no és pecat". "És un lloc públic. Ha sorprès, però em sembla una tonteria que s'hagi magnificat un fet que és habitual". "Hi ha coses molt més importants de què parlar en aquest país", va insistir. També va qüestionar la diputada de la CUP que es vulgui multar els dos joves i va preguntar "en quin codi legal està escrit aquest tipus de pràctiques que estan prohibides a l'espai públic?" "El sexe és normal entre els joves, encara que sigui a l'andana", va defensar.
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- El 30 de maig Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Gestió hídrica a Catalunya Els embassaments catalans arriben al 80%: sense aigua regenerada ni dessalinitzada haurien estat buits un any i mig