RESPOSTA A CIU
La investidura de Colau va costar 15.000 euros menys que la de Trias
El nou govern revela que va gastar menys "en càtering i alfombres"

La plaça de Sant Jaume, durant la investidura de Colau com a alcaldessa de Barcelona. /
L'acte d'investidura d'Ada Colau va costar 15.000 euros menys que el de Xavier Trias quatre anys enrere. Així ho ha revelat el primer tinent d'alcalde, Gerardo Pisarello, que ha dit que l'estalvi prové del que s'ha deixat de gastar en càtering i a col·locar alfombres en espais nobles.
Pisarello responia d'aquesta manera a la pregunta que ha presentat per escrit el grup municipal de CiU en l'oposició reclamant informació sobre aquestes despeses del dissabte dia 13. L'ajuntament va decidir instal·lar pantalles a la plaça de Sant Jaume i en altres sales del consistori, a més d'unes 200 cadires per als veïns que volguessin seguir el ple des de la plaça.
OBERTURA A LA CIUTADANIA
Notícies relacionadesEl número dos de Colau ha defensat aquesta posada en escena com una forma d'obrir a la ciutadania aquest acte i ha recordat que hi ha hagut mitjans internacionals que han destacat que no es veia una festa així des de la transició.
La col·locació d'alfombres va tenir un cost el 2011 de 4.300 euros. Tota la sessió constitutiva de Trias va suposar una despesa de 42.732 euros davant els 27.517 euros que ha representat el d'aquesta vegada.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents