Hereu demana reobrir el 'cas 4-F' si hi ha noves dades
L'exalcalde afirma que està molt tranquil amb la seva actuació com a regidor de seguretat
L'exalcalde de Barcelona Jordi Hereu (PSC) considera oportú reobrir el cas del 4-F "si hi ha noves dades rellevants" i "des del ple respecte i confiança en les institucions".
Hereu, que per motius professionals no és a Espanya, ha enviat un comunicat en què assegura que va actuar "amb total correcció com a regidor de Seguretat i Mobilitat a l'Ajuntament de Barcelona en relació amb els lamentables fets registrats el 4 de febrer del 2006", amb Joan Clos com a alcalde, quan va ser desallotjat el Palau Alós.
Notícies relacionadesExplica que va dedicar atenció a l'agent agredit i a la seva família, i que "des del primer moment es van posar els fets en coneixement de la justícia, a qui corresponia la instrucció, la valoració i el pronunciament sobre el cas".
"Si hi ha noves dades rellevants, considero oportú que es reobri el cas des del ple respecte i confiança en les institucions", afirma.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- Reforma de la Carta Magna 15 anys de la llei de l’avortament: del ‘no’ del PP a l’intent del PSOE de blindar-la a la Constitució
- París: El robatori d’unes joies que van pertànyer a Napoleó obliga a tancar el museu del Louvre aquest diumenge
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La comarca de Catalunya on gaudir del silenci de la tardor: ideal per collir bolets i amb una de les majors densitats d’espais naturals