NIT DE TREVA
La presència policial aplaca els excessos
La improvisada manifestació que dimarts a la nit van protagonitzar els veïns de la Barceloneta per protestar contra els apartaments turístics il·legals i el turisme de borratxera ja ha tingut les primeres conseqüències. La mobilització, que va escombrar carrer a carrer la zona, va fer que 24 hores després, dimecres a la nit, la Barceloneta es convertís en un fortí policial.
Tres patrulles (una dels Mossos d'Esquadra i dues de la Policia Nacional) a més a més d'un furgó de la Guàrdia Urbana van vigilar que ningú s'excedís i impedís el descans dels veïns. El silenci va aconseguir fer-se amo de la zona gran part de la nit i la tranquil·litat va tornar després de molt de temps, ja que els joves visitants van fer les seves sortides nocturnes amb molta més prudència.
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso, a punt de ser acomiadat
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Conflicte laboral en la sanitat La vaga de metges arrenca amb mobilitzacions i ball de xifres
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Tribunals Detinguda per ordre de l’Audiència Nacional l’exmilitant socialista Leire Díez
- Figura influent Robe Iniesta, poeta salvatge i l’ai al cor que va revolucionar el rock en castellà al capdavant d’Extremoduro
- Entrega del guardó La filla de María Corina Machado agraeix el Nobel de la pau: «Si volem tenir democràcia, hem d’estar disposats a lluitar per la llibertat»
- Radiografia de l’educació superior Navarra, Madrid i Catalunya tenen les universitats públiques més cares
- SANCIONAT A EUROPA Flick gestiona amb tacte les «petites decepcions» de Lamine Yamal
