A LA BORDETA
La plaça de la Farga limita l'ús de la pista de bàsquet
La pista de bàsquet de la plaça de la Farga del barri de la Bordeta, al districte barceloní de Sants-Montjuïc, disposarà d'un horari limitat a partir de finals de juliol, quan finalitzin els treballs
que es realitzen per tancar la instal·lació. Els responsables municipals han pres aquesta decisió per millorar la convivència a la plaça i evitar un ús incívic de l'equipament que creï problemes amb el veïnat.
La regidora del districte,
Imma Moraleda, ha avançat que l'espai esportiu estarà obert
entre les 10 del matí i les 9 del
vespre «per donar-li un ús
més racional i garantir que els
veïns puguin disfrutar del seu
descans, ja que s'han generat molèsties quan aquest espai s'utilitzava fora de l'horari diürn». Les obres que s'efectuen a la ins-
tal·lació, en les quals s'han invertit prop de 60.000 euros, consisteixen a col·locar i pintar, a més d'una tanca, la porta d'accés, juntament amb la reparació de les cistelles i la senyalització de la pista.
- Aval definitiu a la connexió del tramvia reformant la Diagonal
- Serveis L’Hospitalet estrena la seva flota de 154 nous vehicles de neteja
- Aniversari El parc Güell exposa ous de Pasqua de xocolata pel seu centenari
- Col·locació de la primera pedra L’ampliació de DFactory a BCN crearà 1.500 llocs de treball directes
- BCN aprova per majoria el futur museu Thyssen
