La situació blaugrana

Laporta sobre el Barça a Qatar: «Mantinc els meus principis, però estic obert a oportunitats de negoci»

Última finestra per als abonaments de Montjuïc: El Barça confia que el soci respongui al final

Barça, de veritat, ¿hi ha algú al comandament?

La crua realitat del Barça: 1.350 milions de deute que no es rebaixen i un aval de 6 milions

Laporta sobre el Barça a Qatar: «Mantinc els meus principis, però estic obert a oportunitats de negoci»

Marta Pérez / Efe

2
Es llegeix en minuts
Raúl Paniagua
Raúl Paniagua

Periodista

ver +

En un dels moments més complexos de la història del Barça era necessari donar explicacions i aclarir algunes situacions complexes. El president Joan Laporta ha concedit aquest dijous una entrevista a Esport 3 amb aquest objectiu. El dirigent ha valorat les qüestions més polèmiques que envolten aquests dies l’entorn blaugrana. 

Un d’aquests punts conflictius és la relació del Barça amb Qatar. Fa uns dies, el president blaugrana va protagonitzar un viatge al país àrab que va aixecar certes suspicàcies. Laporta, acompanyat pels directius Xavier Puig i Joan Soler, tots dos de l’àrea esportiva, es va reunir amb empresaris qatarians del Baladi Holding, començant pel president del seu consell d’administració, Mohammed bin Abdullah al-Attiyah, que ja va visitar el Camp Nou en el tram final de la Lliga.

Promoure la marca

Aquesta setmana es va assegurar que Laporta va rebre una proposta per a la creació d’un club vinculat a l’entitat catalana, participant amb el nom i els colors del Barça en la lliga de Qatar, una mena de franquícia que podria suposar la injecció de 100 milions d’euros anuals, segons va explicar Catalunya Ràdio aquest dimecres. 

Laporta va negar aquesta vinculació, però sí que va reconèixer contactes amb els dirigents àrabs. «El golf Pèrsic s’ha convertit en un lloc on estan apostant molt pel futbol. Estem buscant oportunitats de negoci per al club. Per promoure la nostra marca i actius i donar-los una rendibilitat», va assegurar el president blaugrana, que li van recordar també les seves antigues paraules quan va aparèixer la publicitat de Qatar a la samarreta del Barça, una cosa que considerava que anava en contra dels «valors i l’essència del club». 

Amistós del femení

Notícies relacionades

«Mantinc els meus principis, però estic obert a oportunitats de negoci si hi ha llocs del món que estan iniciant un moviment d’obertura en igualtat de drets i podem ajudar amb el futbol», va explicar Laporta la nit del seu 61è aniversari.

«Encara els queda molta feina treball per fer. Ens han demanat amistosos amb el nostre equip femení. És una mostra que potser estan arrencat un moviment d’obertura. Estem treballant en la possibilitat que vagin a jugar allà. Hem de trobar dates. Ens sembla bé, ja que ajudaria que millori la situació d’aquest territori», va afegir Laporta.

Temes:

Joan Laporta