CELTA-BARÇA, DIUMENGE 21 H.
Xavi es confessa «molt il·lusionat» amb el retor de Messi
Xavi convoca quatre juvenils contra el Celta
El Barça acomiada la Lliga a Vigo i des de la seva coronació com a campió té el cap en un altre lloc. En la temporada vinent, bàsicament, i en el disseny d’una plantilla que té dues prioritats: el fitxatge d’«un migcampista ‘top’» per substituir Sergio Busquets i la possible tornada de Lionel Messi.
«Tots els culers estem molt il·lusionats que Messi pugui tornar. I jo, com a entrenador, sento una especial il·lusió perquè ens pot ajudar molt», va explicar Xavi en un to que confia a reunir-se de nou amb el seu antic company, a qui dirigirà com a tècnic. El problema, o l’inconvenient, és purament econòmic: està pendent de l’aprovació del pla econòmic de LaLiga.
L’atenció quotidiana se centra en la visita al Vigo. La distracció de l’equip des que va obtenir el títol li va passar factura a Valladolid, on va encaixar una severa derrota (3-1) que retreuen els aficionats de l’Espanyol per la mínima incidència que ha tingut en el seu descens. El Celta està igual: es debat en l’agonia en una jornada on hi ha cinc equips més implicats.
Notícies relacionadesAquesta vegada Xavi no ha pogut parlar amb els jugadors dels quals disposa, a diferència de l’estiu passat, quan va parlar amb Lenglet, Dest, Riqui Puig i companyia per comunicar-los que busquessin equip. El club i ell estan lligats de peus i mans perquè la planificació de la pròxima campanya depèn de l’aprovació o no del pla de viabilitat. És a dir: la continuïtat d’Ansu Fati penja d’aquest fil.
«Si no podem fitxar, no haurem de parlar amb ningú», afirma Xavi d’una situació pròpia del llucet que es mossega la cua: el vicepresident econòmic Eduard Romeu va assegurar que abans de fitxar caldrà traspassar, perquè els ingressos són imprescindibles per afrontar segons quines despeses.
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Urbanitat BCN aprova la nova ordenança de civisme, en vigor a principis del 2026
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
