MISSATGE A TWITTER
Koundé aclareix el seu futur: «No me n’aniré enlloc»
Kounde entra en la llista dels 10 centrals més cars
El central escollit per succeir Piqué

Jules Kounde no es vol moure del Camp Nou. Acaba d’arribar. No fa ni un any. I el Barça va invertir 50 milions d’euros per treure’l del Sevilla i transformar-lo, o això havia de ser inicialment, en el pilar defensiu del projecte de Xavi. Però el defensa francès ha hagut de jugar de lateral («ja sé que no és lateral», ha dit diverses vegades el tècnic) per necessitats de l’equip. Ara, conscient del soroll que havia aixecat el seu futur, Kounde s’ha posicionat amb rotunditat rebutjant que vulgui marxar del Barça.
Notícies relacionadesPara que quede claro : en ningún momento pidé para salir por lo tanto no me voy a ir a ningún lado.
— Jules Kounde (@jkeey4) 25 de mayo de 2023
Ho ha fet amb un tuit que ha escrit al seu compte personal de Twitter. Un missatge breu, però ferm. «Perquè quedi clar: en cap moment he demanat sortir. Per tant, no me n’aniré enlloc», ha recalcat el defensa, que va mantenir una reunió amb Xavi fa uns dies.
«Sí, hi vaig parlar i vaig sortir content. Ell, també», va dir l’entrenador després de la derrota a Pucela contra el Valladolid, un partit en què el francès no va participar perquè arrossegava, segons Xavi, «una fatiga muscular».
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Medi ambient L’ús intensiu de les dessalinitzadores situa les reserves dels pantans al 74%
- Jubilació La despesa en pensions puja un 6,2% a l’agost, fins a la xifra rècord de 13.621 milions
- Reunió del Consell Executiu El Govern llaura el camí dels pressupostos amb un reforç de la hisenda catalana i el reconeixement final a la llei de barris
- EUA Trump redobla el seu atac a la independència de la Fed i acomiada la governadora de la Reserva Federal Lisa Cook
- Apunt El somriure de la Gioconda
- ELS TERMINIS DEL RETORN El Barça s’afanya pel Camp Nou