VISITA A L’ELX (DISSABTE, 21 H)
El Barça pateix sis baixes per anar a Elx
Xavi reprèn els entrenaments amb problemes per compondre una alineació i el dilema d’Araujo

El Barça va marxar de vacances amb cinc baixes per a la visita a Elx d’aquest dissabte (21 h) i durant l’aturada de les seleccions en va sumar una altra més: la d’Andreas Christensen, que va caure al quart d’hora de jugar el primer partit amb Dinamarca. Amb els dits creuats s’ha mantingut Xavi durant 15 dies per evitar més pèrdues.
Els va descreuar ahir al repassar l’estat físic dels internacionals ara que tornen. De les sis baixes, només Ronald Araujo podria estar recuperat per jugar al Martínez Valero. Un dilema perquè el defensa uruguaià és imprescindible per a la cita de dimecres vinent contra el Madrid en la semifinal de Copa.
Just després del clàssic va perdre Araujo i Frenkie de Jong. S’unien a les ja conegudes, també per lesió, de Pedri, que va recaure, i d’Ousmane Dembélé. Raphinha, a més, va veure la cinquena targeta i està sancionat.
Marge de maniobra
Xavi té marge de maniobra en defensa per no forçar Araujo: Koundé, Eric, Marcos, Balde, Alba i el polivalent Sergi Roberto. Té molt menys capacitat de combinació al centre del camp i la davantera. En funció de l’estat físic dels futbolistes es decantarà per la fórmula dels tres puntes o dels dos davanters més el fals extrem.
Apareix de nou el comodí de Sergi Roberto per combinar amb Kessié, Busquets, Gavi i Pablo Torre. Al davant, tot està clar: Ferran, Ansu Fati i Lewandowski són els tres davanters utilitzables.
Davant l’escassetat d’efectius, Xavi va reclutar per a la sessió dos centrecampistes (Marc Casadó i Aleix Garrido) i dos davanters: Estanis Pedrola i Ángel Alarcón.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- Un Flick mai vist albira el clàssic
- Barcelona, protagonista Ringana aspira a créixer a Europa des de Parets del Vallès
- TELEVISIÓ I MAS ¡Salta la sorpresa a Europa!
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol torna al groc per celebrar el 125è aniversari
- Futbol El Marroc oposita a gran potència
- Guardó Ramon Besa, distingit amb el premi Ofici de Periodista