El contratemps
Busquets, de dues a tres setmanes de baixa
El capità blaugrana, amb tota probabilitat, es perdrà el partit d’anada contra el Manchester United

Amb prou feines s’havien disputat tres minuts del partit Barça-Sevilla quan Sergio Busquets va haver d’abandonar la gespa després d’una topada amb Yousseff En Nesiry. El capità blaugrana es va quedar estirat i sent atès pels serveis mèdics del club. Segons les imatges, el jugador marroquí del Sevilla, en la disputa d’una pilota, va acabar trepitjant-li el turmell. Busquets no va poder continuar sobre la gespa i Xavi va ordenar el seu relleu per Franck Kessié, que va trigar un parell de minuts més a substituir-lo i ocupar el seu lloc a l’equip.
Les primeres proves radiològiques practicades a Busquets confirmen que el futbolista blaugrana pateix un esquinç que el tindrà entre dues i tres setmanes de baixa fins que pugui estar recuperat totalment. D’aquesta manera, tot indica que perilla la seva participació en el partit d’anada contra el Manchester United, que es disputa el dijous 16 de febrer al Camp Nou, en l’estrena blaugrana a l’Europa League després de caure eliminat en la Champions. Aquest dilluns se li practicaran més proves mèdiques.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- Jornades de la fundació Puigdemont reivindica la solidesa de Junts davant l’«èxit a curt termini» d’Aliança Catalana