FUTBOL
El FC Barcelona afirma que els aficionats amb samarreta de la Reial Societat podran entrar al Camp Nou

L’entrenador de la Reial Societat, Imanol Alguacil, es va mostrar molest amb la possibilitat que únicament els aficionats que estiguessin localitzats a la zona visitant poguessin entrar amb la indumentària donostiarra avui dimecres al Camp Nou per al partit de quarts de Copa del Rei (21.00 hores). «Em sembla tristíssim», va reiterar en la roda de premsa prèvia al partit. Poc després el FC Barcelona va reaccionar i va aclarir que no hi haurà limitacions de samarretes o banderes per als aficionats realistes.
La pàgina web del FC Barcelona assenyalava que l’afició donostiarra no podria vestir la seva samarreta al Camp Nou. Aquest dimarts aquest avís va desaparèixer i se n’hi va afegir un altre: que l’esmentada expulsió només es portaria a terme si es portava alguna cosa que suposés un perjudici contra la salut o integritat de la resta d’aficionats.
El precedent de l’Eintracht
Notícies relacionadesEl fet de limitar les samarretes i banderes dels equips rivals arrenca amb els fets de la temporada passada durant el partit contra l’Eintracht Frankfurt a l’Europa League, quan les grades es van vestir de blanc quan 30.000 aficionats de l’equip alemany van anar a l’Estadi.
Aquesta és una normativa de seguretat que únicament s’aplica en els partits considerats d’alt risc: Clàssics, derbis o els partits contra l’Atlètic. Per això, no s’aplicarà amb la Reial Societat.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- Infraestructures El comitè d’experts de Collboni defensa ampliar la tercera pista de l’aeroport «sense tocar la Ricarda i el Remolar»
- El Sabadell admet que Competència no serà dura amb l’opa del BBVA
- El Govern posposa fins al maig la reubicació dels menors migrants
- La Guàrdia Civil troba a Colòmbia una nova propietat d’Ábalos
- El 10% dels pisos nous de BCN els compren estrangers residents
- Medina i Luceño, absolts en la causa del ‘pelotazo’ de les mascaretes