CAMÍ DE L’EINTRACHT-BARÇA
Memphis, amb sobrecàrrega muscular, no viatja a Alemanya
Memphis no ha entrat en la convocatòria que ha facilitat el Barça minuts abans de volar a Alemanya per enfrontar-se a l’Eintracht de Frankfurt en els quarts de final de l’Europa League. En aquesta relació de 21 jugadors tampoc figura encara Ansu Fati, que continua completant l’última fase de la seva recuperació.
Però Xavi Hernández, l’entrenador del Barcelona, no vol córrer riscos amb el jove davanter blaugrana. Tampoc amb Memphis. «Pateix una sobrecàrrega en el membrinÓS de la cama esquerra. És baixa i l’evolució marcarà la disponibilitat».
🚨 𝗖𝗢𝗡𝗩𝗢𝗖𝗔𝗧𝗢̀𝗥𝗜𝗔 🚨#EintrachtBarça pic.twitter.com/e27jA0ywoR
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 6 de abril de 2022
L’altra gran novetat és Alejando Balde, el lateral esquerre del Barça B, que també viatja a Alemanya per disputar aquest dijous el duel contra l’Eintracht.
- Justícia Elogi del dret en temps de desordre
- Mort digna La Fiscalia no veu delicte en l’actuació dels membres del comitè d’eutanàsia de Noelia
- Xarxes socials ‘Happy slapping’, el perillós repte d’agredir menors per ‘likes’: "Multiplica la humiliació per a la víctima"
- Art Com visitar gratis el Museu Picasso de Barcelona amb visita guiada inclosa
- Montsià Mor un treballador de manteniment de camins a Ulldecona (Tarragona) en caure per un desnivell
