ELS PRÒXIMS REFORÇOS
Laporta fa enrere el Barça en el fitxatge de Haaland
«Encara que la nostra economia estigués millor, no hauríem de fer segons quines operacions», diu el president

El Barça fa un pas enrere en el fitxatge pretès d’Erling Haaland. Un pas enrere o al costat, al veure que no pot abordar el cost de l’operació per contractar el davanter noruec del Borussia de Dortmund. El Barça no té prou diners i no vol gastar ni ho considera prudent, segons sosté ara Joan Laporta, el president, després de conèixer les xifres de primera mà i calcular el cost del dispendi.
«No farem cap operació que posi en risc la institució», ha dit Laporta després de disfrutar de la victòria de lliga de l’equip femení. Ha repetit la mateixa frase que va pronunciar el 8 d’agost quan va haver d’acomiadar Lionel Messi. Ara es referia al fitxatge de Haaland- fa uns mesos, com aquesta vegada, el dirigent llançava una gerra d’aigua freda després de fomentar la il·lusió per l’intent blaugrana de reforçar-se amb el golejador noruec. Igual que quan pregonava que convenceria Messi per renovar amb un rostit.
Preus de Dembelé, Coutinho i Griezmann
Notícies relacionades«Encara que la nostra economia estigués millor, no hauríem de fer segons quines operacions», repetia Laporta, en unes declaracions a TV3. El màxim responsable de l’entitat creu arribat el moment de «posar criteri i certa racionalitat al món del futbol».
El Barça, insinuava així Laporta, no s’ha d’embotellar en adquisicions d’impagable volum econòmic com les que va efectuar amb Ousmane Dembélé, Philippe Cutinho i Antoine Griezmann, que van superar, totes elles, els 130 milions d’euros. El fitxatge d’Haaland, entre el pagament del fitxatge al Borussia Dortmund, les comissions que presumptament reclama l’agent del jugador i la fitxa del futbolista disparen els costos cap a quantitats semblants.
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de parlar amb ChatGPT denuncien OpenAI i Sam Altman
- El sorteig europeu L’Arsenal i viatjar al Kazakhstan, les amenaces de la Champions
- EL FINAL DEL MERCAT L’impensat dilema de Fermín
- Apunt Lamine, dins i fora
- La vuelta Ayuso i els seus donen el cop a Figueres en la contrarellotge
- TENNIS Djokovic es refà i es classifica per a la tercera ronda de l’Open dels EUA