L’ESCALA SALARIAL BLAUGRANA
Piqué, Busquets i Jordi Alba tenen el salari més alt de la plantilla del Barça, segons TV-3

Els salaris més alts de la plantilla del Barcelona estan destinats a tres dels quatre capitans (Piqué, Busquets i Jordi Alba), segons ha informat el programa ‘Onze’, d’Esport 3. Són ells que lideren l’esglaó salarial del vestidor davant de Coutinho, el fitxatge més car de la història, i Dembélé, que ocupa el tercer lloc d’aquest rànquing d’inversions més cares del club.
Piqué, segons Esport 3, té una fitxa anual de 28 milions d’euros bruts, abans de diferir el seu contracte. El defensa, amb l’arribada de la pandèmia, va accedir a rebaixar aquesta quantitat per permetre l’estiu passat la inscripció dels nous fitxatges i que el club s’ajustés així al ‘fair play’ que li demana la Lliga de Futbol Professional (LFP).
🔥🔥 Lluís Canut ha explicat a l'@OnzeTv3 quins són els sous més alts de la plantilla blaugranahttps://t.co/BWGFpbWr4M
— Esport3 (@esport3) 7 de enero de 2022
Després de Piqué hi ha Sergio Busquets, el primer capità de la plantilla, amb 23 milions bruts, i Jordi Alba, el quart, amb 20. Darrere dels tres capitans hi ha Umtiti (20 milions, com el lateral esquerre, també bruts); Coutinho, amb 16, Ter Stegen, que va renovar pel Barcelona amb un salari de 14, i Dembélé (12).
Notícies relacionadesSegons Esport 3, tant en el cas del centrecampista brasiler com en el del davanter francès aquests salaris són més baixos a causa de les elevadíssimes inversions que es van haver de fer al seu dia per fitxar-los del Liverpool (120 milions + 40 en variables) i del Borussia Dortmund (105 + 40 en variables també) respectivament.
🗨️ "Messi cobrava 135 milions d'euros"
— Onze (@OnzeTv3) 6 de enero de 2022
💥💥 La informació de Lluís Canut a #OnzeE3 sobre els principals sous de la plantilla del Barça
▶️ https://t.co/DTpx7IT4Nq pic.twitter.com/NbnQfvfjtB
L’altre capità de la plantilla Sergi Roberto, percep el mateix sou que Dembélé. És a dir, 12 milions d’euros bruts. Tots aquests jugadors van ser firmats (Coutinho, Dembélé i Ter Stegen) o renovats en el seu moment durant el mandat de Josep Maria Bartomeu. A més, el salari de Messi, fixat en 135 milions bruts, es va disparar de tal manera en els últims anys que el Barça no va poder retenir-lo l’estiu passat malgrat que quedava lliure, i va acabar marxant al París SG amb què alliberava massa salarial, així com va passar amb la cessió de Griezmann a l’Atlètic de Madrid, amb opció de compra de 40 milions inclosa.
- Sisme al Baix Llobregat Un terratrèmol de 2,5 graus de magnitud sacseja Barcelona
- A Ciutat Vella Uns lladres roben a Barcelona al pilot Sebastian Vettel, que els segueix en patinet
- OLIMPISME El COE se n’atipa i plantejarà la seva pròpia proposta per als Jocs Olímpics del 2030
- Hauria d’haver «demanat perdó» El Govern canvia el pas i carrega contra l’emèrit: «Ha perdut l’oportunitat de donar explicacions»
- Investigació en marxa «Soc Sebastian Vettel, ¿em deixes el teu patinet?»
- APUNT Mbappé, de la frustració al ridícul
- Retrobament a palau Felip VI i Joan Carles I parlen sobre les «conseqüències» en la societat dels escàndols de l’emèrit
- Entrevista Ada Colau: «Perpetuar-se no és estar tres mandats, és no conèixer cap altra feina que la política»
- Emergència social Avis que viuen entre la porqueria: «És que no tinc ningú»
- Condicions laborals Treball replica als hotelers que la falta de cambrers se soluciona pagant més